Neem contact op
U vraagt zich af wat de status van de bestelling is? Of wilt u iets veranderen aan een bestelling die u geplaatst heeft? U kunt eventueel uw bestelling bekijken en aanpassen door uw account te bezoeken. Als u via het zelfservice gedeelte geen antwoord op uw vraag heeft, dan kunt u uw vraag stellen aan onze klanten service. Maak daarvoor gebruik van onderstaand contactformulier.
Nog geen antwoord ontvangen?
Mocht u het contactformulier hebben gebruikt en nog geen antwoord hebben ontvangen, dan is het mogelijk dat uw internet provider of uw e-mail programma e-mail blokkeert van Aktiewonen.nl. Mocht dit het geval zijn, raadpleeg dan de helpfunctie van uw e-mail programma om te zien hoe u de instelling verwijdert welke zorgt voor blokkade van e-mail. Wanneer u weer in staat bent om e-mail te ontvangen, neem alsnog contact met ons op door het contactformulier te gebruiken.
Uw privacy is bij ons gewaarborgd
Wilt u weten hoe wij dat doen, lees dan ons privacybeleid.