Wij streven naar een 100% tevredenheid van onze klanten. Mocht u desondanks toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. Klachten dienen per e-mail kenbaar gemaakt te worden.
De klachtenprocedure is alsvolgt:
- Stuur een e-mail naar info@aktiewonen.nl
- Vermeld duidelijk uw gegevens
- Geef het onderwerp van de klacht aan
- Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht
- Voeg digitaal beeldmateriaal toe om de klacht te verduidelijken
- Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden
Klachten worden binnen 1 week (5 werkdagen) door ons behandeld. Afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen en een passende oplossing aandragen of met u bespreken.
We streven er naar altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen. Indien dit niet het geval is kunt u contact opnemen met de geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk. U kunt mailen naar: Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info. Deze commissie zal optreden als bemiddelaar en proberen een oplossing te bereiken.